ROMÂNIA A ALES
Turul II
Jurnal de campanie
Turul I
Militia alegerilor
Stiri
Avere
Prezidentialele in imagini
Declaratii memorabile
Poiana lui Iocan
Profilul candidatului
Mandat de presedinte
Sondaj comandat de EVZ
Eu cu cine votez
Autentificare
User:
Pass:
Inregistrare | Login
TOP
Antonescu îl acuză pe Geoană că vrea să vină cu fiţuica la dezbatere
 
Roxana Preda
Luni, 16 Noiembrie 2009
Prezidenţiabilii Traian Băsescu, Mircea Geoană şi Crin Antonescu se vor confrunta miercuri într-o dezbatere electorală. Condiţiile acesteia vor fi negociate în această seară de staff-urile de campanie ale candidaţilor. Liderul liberal Crin Antonescu a criticat deja termenii impuşi de Geoană, afirmând că acesta vrea să trişeze.

Purtătorul de cuvânt al candidatului PSD, Victor Ponta declara că Mircea Geoană îi aşteaptă pe Traian Băsescu, Crin Antonescu, Sorin Oprescu şi Kelemen Hunor la o dezbatare pe "teme serioase", miercuri, la ora 18.00, la Academia de Studii Economice.

Participarea la confruntare a fost confirmată, pentru evz.ro, de purtătorul de cuvânt al candidatului PD-L, Sever Voinescu, şi de şeful staff-ului de campanie al PNL, Romeo Stavarache.

Însă atât tabăra liberală, cât şi cea democrat-liberală contestă termenii lansaţi de Mircea Geoană. "Singurul lucru cert este că dezbaterea va avea loc miercuri. Locul, ora şi temele vor fi negociate în această seară", ne-a declarat Voinescu.

Prezidenţiabilul PNL Crin Antonescu a fost însă ceva mai dur cu adversarul său social-democrat, referindu-se la moderatorul propus de PSD-rectorul ASE Ion Gh. Roşca. El consideră inacceptabil ca dezbaterea să fie arbitrată de un fost coleg de partid al lui Geoană şi fostul îndrumător de doctorat al acestuia. În context, el a spus că social-democratul vrea să vină cu subiectele de acasă şi cu răspunsurile gata memorate sau chiar cu fiţuica.

Liderul PNL a mai declarat că dezbaterea nu trebuie să se limiteze la teme economice, întrucât opinia publică are dreptul să cunoască viziunea candidaţilor pe mai multe domenii.
 
Oprescu şi Hunor, invitaţi să intre în ring

Victor Ponta declara că la dezbatere sunt aşteptaţi şi candidatul UDMR Kelemen Hunor şi candidatul independent Sorin Oprescu. Social-democraţii vor ca această confruntare electorală să aibă loc în mediul academic pentru că, spunea Ponta, este nevoie de o discuţie serioasă legată de criza economică şi de soluţiile pe care fiecare dintre comptetitori le propune.

Preluând mesajul lui Mircea Geoană, Ponta a explicat absenţa acestuia de la duelul electoral de la Cluj prin faptul că aceea a fost o improvizaţie şi nu o invitaţie reală la o discuţie pe teme de interes naţional.

Ponta a refuzat să dea detalii privitoare la condiţiile pe care le-ar fi pus contracandidaţii pentru organizarea dezbaterii.

Iniţiativa PSD vine după ce Mircea Geoană l-a invitat la confruntare doar pe Traian Băsescu, însă a refuzat să meargă la Cluj, pe motiv că termenii impuşi de staff-ul preşedintelui în exerciţiu erau de neacceptat, ducând discuţia în derizoriu. "A fost o semifinală. O impovizaţie într-un restaurant", a comentat el, duelul dintre Traian Băsescu şi Crin Antonescu.

Acuzat de adversari de laşitate, Geoană şi-a mai justificat absenţa prin aceea că lumea s-a săturat de artificii de campanie şi doreşte să audă o discuţie "aşezată" despre soluţii concrete.

Candidatul PNL Crin Antonescu l-a ironizat pe Geoană, pe care l-a caflificat drept un "mincinos laş". El l-a "rugat" pe şeful campaniei PSD, Viorel Hrebenciuc, să îi dea voie prezidenţiabilului său să se prezinte la o confruntare electorală.

Ştire publicată la ora 11:56 şi actualizată la ora 16:22

CITIŢI ŞI:
Antonescu: Votaţi-mă, domnule Băsescu!

Absentul Geoană se scuză: Lumea s-a săturat de scandal

Antonescu: Hrebenciuc să-i dea voie lui Geoană să vină la duel
 
Comentarii | Spune-ti parerea
  1. mmmmda!

    de carp(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:05

    ...... din cite/mi dau seama acestia trei (Cray) se vor confrunta si/n ...... turu/doi! Sa traieniti! Bineeeee?

    1. Geoana, nu trisa!

      de ion ilici(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 16:28

      ha-ha-ha

    2. Memorie scurta

      de G.P.(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 23:00

      Antonescu are dreptate ca nu e corect ca Geoana sa vina cu lectia scrisa pe fituica, ca el nu stie nimic si pica la examen.
      Mai important e ca Antonescu sa nu uite de intalnire si sa chiuleasca asa cum obisnuieste in Parlament.

  2. "Candidatul PNL Crin Antonescu l-a ironizat pe Geoana"

    de Ion Ernst Feher, luni, 16 noiembrie 2009 - 12:06

    Cam tarziu s-a trezit candidatul PNL. Am spus de n-ori, la fel analisti politici, ca icoerenta din ultima vreme a dlui Antonescu nu-l ajuta, dimpotriva.
    PNL are un electorat mic, care-i asigura locul 3 in mod normal. De aceea trebuia sa se concentreze pe rivalul lui natutarl pentru a intra in finala (turul II), Mircea Geoana. Nu poti face cu Geoana coalitia Grivco si in acelasi timp sa te dai rival, contracandidat. PSD are inca o mare sustinere in Romania, partidul este bine infiltrat in toata tara.

    1. Incoerenta domnului Antonescu

      de Ion Ernst Feher, luni, 16 noiembrie 2009 - 12:09

      scuze pentru "mancat" litere.

    2. cum?

      de gorbaciovsky(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:12

      basescu este de acord sa se intalneasca intr-un final cu ai sai contracandidati intr-un cadru oficial?

    3. pt gorbaciovsky

      de je(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:22

      de ce sa nu fie de acord? din cate stiu eu... geoana nu a vrut sa se intalneasca cu basescu.
      abia astept intalnirea asta si sa vad cum basescu il scoate din sarite pe geoana.

  3. NU,MIERCURI NU SE POATE

    de Vestitoarea primaverii(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:09

    MIERCURI NU SE POATE PENTRU CA BASESCU ARE INTALNIRE CU HAYSSAM.

    1. Nu doreste Iliescu

      de Victor(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:18

      Ai gresit ,cu Ion Iliescu si cu M Geoana deoarece era membru de partid,PSD .

  4. floare la ureche

    de je(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:17

    basescu catre geoana:" geoana, nici nu stii cat de mic ai sa devii"

    1. Dar a fost vreodata mare???

      de Suparatu'(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:43

      nu-mi amintesc...

  5. Geoana are pretentii cam mari

    de olivia(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:28

    S-ar parea ca Geoana nu vrea sa inteleaga faptul ca aici are e-a face cu o intreaga tara nu cu un meci de fotbal. NU poate sa-si aleaga terenul sau sa stabileasca el data care ii convine. Daca a lipsit de la confruntarea stabilita de sambata trecuta chiar nu ar fi cazul sa mai vina acum cu pretentii. Ar trebui sa-si accepte infrangerea cu demnitate.

    1. Olivia-via

      de Catalina(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:02

      Sa-ti fie rusine ptr.asa o apreciere.Pai bases...tau il invita azi ptr.maine stiind ca timpul fiind f.scurt nu poate fi prezent dl.geoana.Bases...tau fusese invitat peste 3-4 zile si vine cu contra tocmai sa-l puna pe Geoana in postura de "absent"Nu va e rysine sa purtati o asemenea politica?asta este motivul situatiei in care am ajuns.Nerusinat-o{ule}

    2. Serios?

      de Sofer(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:14

      Si pentru Crin timpul n-a fost prea scurt? E chestie de prioritati, e o vizita in nu stiu ce oras din tara mai importanta decat dezbaterea? E simplu, Crin a intrat cu curaj, fara prea multe negocieri. Geoana nu. Geoana trebuie sa negocieze ce intrebari sa se puna, ce teme sa se discute. Apoi trebuie sa faca 3 zile simulari cu staff-ul sau. Basescu si Antonescu in schimb intra cu tupeu si maine intr-o chestie "improvizata" cum zice Ponta, fara niciun fel de pregatiri.

    3. Si totusi Antonescu a ajuns

      de Olivia(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:20

      CU toate acestea Antonescu a reusit sa ajunga la dezbatere deci nu era imposibil. Plus ca Geoana oricum nu face nimic in tara asta, asa ca nu inteleg ce putea sa-l retina, cu exceptia faptului ca era total nepregatit pentru o asemenea confruntare.

  6. DOAR ANTONESCU

    de Vitan(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 12:48

    E singurul candidat cu sanse de castig care nu a fost implicat in scandaluri de coruptie.

    1. Da

      de Cristina(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:24

      Asa e, dar asta se intampla pt ca NU a facut NIMIC in cariera lui politica (aproape 20 de ani), si deci nici nu avea cum...

    2. ASA E

      de Dinamo(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 14:01

      Meritam si noi un presedinte incoruptibil.O sa votez si eu cu Antonescu.

    3. chiar

      de naiv(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 09:35

      Vitan dragule, eu zic ca tine. Dar cum ma asigura ca nu ma trezesc cu un premier PSD? PNL nu are decat 15% in parlament, deci adio Iohannis (crede cineva ca PSD accepta sa piarda si presedintia si primul ministru, avand de doua ori mai multi alesi decat PNL?). Ideile lui Crin imi plac, dar nu-l vreau pe Hrebe, Vanghelie etc ca premier! Cum facem?

  7. O parere.

    de Isul(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:08

    Cei doi corifei,obraznici si mincinosi,vor sa-si faca simtita prezenta prin tupeu.Geoana,dupa ce l-a pasat pe Basescu,vine cu o alta provocare,bineinteles la incurajarea lui Ponta.Celalalt,autor moral a sinuciderii sotiei,chiar sa nu las neelucidat cazul.Experienta vietii ma face martor la vina lui Crin Antonescu.Dupa cum l-am cunoscut,virulent in exprimare,vocabular de mahala si agresiv in general(care io fi finetea?) nu cred ca nu a avut nici-o vina in decizia sotiei.D-na.Antonescu fiind disperata de boala sa incurabila,n-a mai putut suporta insultele acestui palavragiu si in disperare a recurs la acel gest.In genere cunosc femeile.Sunt luptatoare,dar cand si persoana iubita vine si-ti ingreuneaza situatia,o decizie ca a ei a fost o ultima solutie.In fine;Geoana e las si mincinos,cum l-a etichetat d-ul. Crin iar acesta din urma e tupeist,ca oricum nu va intra in turul II si ambii vor sa-l discrediteze in direct pe d-ul.Basescu.

    1. ai febra?

      de thor(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:27

      Mai baiatule,tu spui ca Antonescu are vocabular de mahala?Unde l-ai auzit vorbind asa?Dimpotriva,e elegant in exprimare,lucru ce nu se poate spune deloc despre idolul tau,bashi.Ca are replici taioase si-l pune in dificultate pe bashi(s-a vazut la Cluj),ah,asta-i alta mancare de peste;cuvinte urate oricum n-a folosit .Iar in privinta acuzatiilor tale cum ca el ar fi autorul moral al sinuciderii sotiei sale...esti la fel de abject precum corsarul la care te inchini.

    2. Isule-sper sa fii dat in judecata

      de Adelie(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 23:11

      Daca ce spui tu nu se confirma cuvant cu cuvant, sper sa fii dat in judecata. Cat de josnic trebuie sa fii sa calomniezi pe cineva cu o asemenea tragedie? Te-a turbat puterea? Observ ca intr-o parte afirmi ca respectivul este autorul moral...in alta parte o dai cu presupusul. Deci? Cum e? Alba sau neagra? Daca ai dovezi pt ce spui chiar prezinta-le. Daca nu..Dumnezeu sa te ierte. Nu sunt o fana a lui Crin Antonescu DELOC!!!! dar ma cuprinde oroarea la asemenea atac plin de laturi. Am citit si eu pe net tot ce-am gasit despre fosta lui sotie, numai asa..pt ca m-au mirat insinuarile din ultimele zile. Dar probe n-am vazut sa aduca cineva pt ele. Deci daca ai probe, spune-le. Bleah!

    3. chiar?

      de uituc(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 09:37

      @thor! "codoasa politcii romanesti" , "mecanic de locomotiva beat", "pitzipoance si pipitze" , nu sunt vorbele lui Antonescu?

  8. geo

    de coco(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:21

    Nu stiu de ce, dar ma indoiesc ca Geoana isi va face aparitia la confruntare. Oricum e prostanac, daca isi face aparitia va fi privit ca un las pentru ca nu a venit de prima oara, iar daca nu isi face aparitia va fi un las si mai mare, care nici nu merita sa candideze la functia de presedinte.

  9. geo e un prostanac

    de simona(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:23

    Orice ar face Geoana in continuare, se duce direct in jos cu viteza ametitoare. Intai faza cu Moscova, apoi absenta de la dezbaterea trecuta, cine stie ce prostii mai spune acum, isi pierde si putinul ala de sustinatori. Asa ii trebuie.

    1. Simonel..stii de ce mor "prostii" ?

      de Paul Gafenco(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 22:16

      De grija altora mama. Asa ca lasa grijile astea pe seama lor..ca oricum poporului roman ii va fi rau si mai rau si mai rau...iar MAFIOTILOR politruci - mereu bine. Inca nu avem PRESEDINTELE care ne trebuie - iar securistii au avut mare grija sa nu lase pe CINEVA CURAT - CINSTIT si fara pete sa conduca acest popor.

  10. prostanacul

    de mihai(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 13:26

    Prea tarziu Geoana. Daca aveai impresia ca ii lasi pe Base si pe Anto sa isi scoata ochii si apoi sa vii tu triumfator in a doua dezbatere, sa stii k te-ai inselat. Basescu l-a rupt in doua pe Antonescu ceea ce va face si cu tine prostanacule.

    1. unde ai vazut asta?

      de thor(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:34

      Spune-mi si mie unde ai vazut ca bashi l-a facut praf pe Crin,sa vad si eu.Cumva pe AXN sci-fi? Eu m-am uitat pe Realitatea,insa ala crispat si pus in dificultate a cam fost marineru'. Oricum,nu conteaza,are ocazia sa-si ia revansa miercuri,desi,dupa cum s-au miscat lucrurile in ultimul timp,cred ca or sa-l umileasca amandoi pe pacalici .N-a fost la Cluj pt. ca i-a fost teama sa nu se faca de cacao.Eu zic sa vina la intalnire cu o mini-casca,iar hrebe sa-i sopteasca raspunsurile corecte.Intr-o singura privinta sunt de acord cu bashi:singurul barbat de la geoana de-acasa e soacra-sa.

  11. nici o sansa

    de Catalin(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 14:15

    O incercare disperata sa reintre in competitie. Dl Geoana a pierdut.

  12. Opinie

    de Livia(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 14:32

    In democratie e normal , chiar obligatoriu ca fiecare sa aibe propria parere, propria opinie!Libertatea cuvantului este una din prioritatile democratiei!In alta ordine de idei si in concordata cu cele relatate anterior doresc , sa imi expun propiul punct de vedere!.....geoana si antonescu(cu litera mica!!!) sunt pe departe cei mai slabi politicieni pe care tara i-a avut ,in prima linie,dupa revolutie!Cei doi incearca sa joace o carte mare:incearca sa izoleze Pdl-ul si apoi sa se manance intre ei, pentru ca trebuie sa fii naiv sa crezi , ca cele doua partide se pot casatori!E ca si cum ai amesteca apa cu uleiul!Cele doua partide vor iesi in pierdere:tare imi e teama , ca Pnl-ul va disparea de pe scena politica la fel ca pntcd-ul....Guvernul Boc a fost guvernul cel mai reformator pe care Romania la avut, lucru clar si apreciat in afara granitelor!Ce se va intampla ,nu stiu:sper ca tara sa iasa din noaptea in care a fost aruncata de psd de parca nu era destul de noapte...

    1. @Livia: Care e cresterea economica prognozata de Guvernul Boc pe anul 2009?

      de Mike(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 14:41

      Dar rata somajului?

    2. Si care e cresterea prognozata de psd si pnl?????

      de "Mike(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 14:54

      Vorbiti aiurea domnule!

    3. Reply:

      de ""Mike(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 16:49

      Guvernul Tariceanu: crestere economica 8% pe 2008;
      Guvernul Boc: crestere economica -9% pe 2009.

    4. pentru Mike

      de rudi(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:27

      Si cum se face ca guvernul Tariceanu, cu acea crestere de 8 % a lasat tara cu un deficit de peste 5 %? Cum a spart el miliarde de euro pe pomeni si alte aiureli? Nu te intrebi?

    5. Sunteti niste verze mai, nu avem ce sa mai discutam..

      de Mike(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 13:28

      .. va legati de deficitul bugetar de 5% din PIB. Vedeti sa nu va cada drobul de sare in cap de la FMI! Speriatilor! Nu moare nimeni din deficit bugetar. Marea Britanie are 15%. Cine a introdus impozitul forfetar in timp de criza? Cine a indatorat tara la FMI de o ne iasa la toti pe nas cu varf si indesat? Pe timp de criza se reduc taxele si impozitele, nu se cresc asa cum faceti voi, vezi de exemplu Statele Unite.

  13. Anticipate

    de Cetatean(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 14:54

    Gandindu-ma la faptul , ca pentru alegeri anticipate , e necesar sa se cheltuieasca sume importante de bani , as spune , ca alegerile acum nu sunt o prioritate,dar cum cu siguranta nu putem avea un guvern sustinut, de catre o majoritate-mai bine cheltuim acesti bani!E nevoie de alegeri si poate vom avea o majoritate, indiferent care ar fi ea!Inca o data trebuie sa reiterez o opinie mai veche , ca pragul electoral trebuie ridicat d!Nu avem nevoie de o multime de partide, caci puterea lor slabesc dupa cum constatam ,cel putin in ultimele doua legislative!Daca s-ar face acum alegeri sunt convinsa , ca Pnl-ul are mari sanse sa priveasca la televizor urmatoarele dispute politice!Nici psd-ul comunistului Iliescu nu va avea o soarta prea buna!Electoratul nu iarta si veti vedea ca cele doua partide , mai sus amintite ,vor fi sanctionate!....

  14. oprescu va accepta!

    de ileana (Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 15:32

    sunt sigura ca oprescu va accepta cu placere confruntarea cu adversarii sai politici si ca va fi pe placul romanilor cu stilul sau direct si fara ezitari.ma gandesc doar ca va fi cam dificil pentru contracandidatii sai sa ii faca fata, ca sa nu mai vorbim ca nu vor avea sanse sa se ridice la nivelul sau.oprescu va schimba perceptia pe care o au romanii despre alesii statului si isi va mai putea trece pe lista inca cateva voturi dupa aceasta confruntare.

    1. nu te contrazic

      de thor(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:36

      insa e cam tarziu,poate la alegerile viitoare sa aiba sanse reale.Cred ca pe locul 4 o sa iasa.

  15. Mai tov. Ponta iar umbli cu "poante" !!!

    de popescu st(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 15:41

    Geoana se ascunde sau doreste sa faca el programul celorlalti candidati......ca nu a participat le intalnirea dl. Basecu si Antonescu?Sigur in "aprilie" cand a fost in excursie la Moscova nu a cerut accceptul...........si era periculos sa actioneze de capul lui!

  16. Josnic

    de Miky(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 15:44

    Deja imi este scarba sa mai mai uit la confruntarile televizate care il includ pe Basescu.Indiferent de interlocutor,indiferent de nivelul discutiei ,Traian Basescu ajunge sa flegmeze pe oricine atunci cand ramane fara argumente.Saptamana trecuta ,in confruntarea de la Cluj cu Antonescu, a demonstrat a mia oara ca este un huligan.Adusa in discutie madam Nuti ,Basescu a ripostat acuzandu-l pe Crin Antonescu ca nu i-a fost alaturi sotiei muribunde.Josnic!

  17. Se vor ironiza,altceva nu stiu

    de Ingrit(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 15:46

    Nu va fi o noutate,suntem obisnuiti si ii cunoastem ce pot,ce au facut si cat ii intereseza cetateanul.Problema este ca Romania trece printr-o perioada grea,iar noi nu avem un candidat pentru presidentie,tara depinde de FMI,unde sunt banii?

  18. Mircea Geoana presedinte!

    de irina(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 16:31

    miercuri vom avea parte de o confruntare veritabila intre candidatii la presedintie de abia o astept!Mircea Geoana va stii sa puna punctul pe I si ne va arata adevarata valoare a acestuia.Invingem impreuna!Mircea GEoana presedinte

    1. Cum isi va plati dl. Geoana datoriile?

      de tit livius(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 16:40

      Chiar daca usor papagal si putin prostanac dl.Geoana ar putea ajunge presedinte. Cu sprijinul unei parti a votantilor PNL, nehotaratilor,... dar mai ales cu imensa energie mediatica anti-Basescu revarsata din jucariile "mogulilor" Carora Geoana le va fi dator vandut! Cum se va [Citeste] "onora" de datorie? Servindu-i la momentul potrivit! Poate ca va fi cuprins de constiinta si le va spune "Nu" ,insa nu cred ca acesti domni ce au pus totul la bataie pentru a scapa de Basescu il vor scapa din maini pe Geoana. Ii vor reaminti mereu: Ai vazut cum l-am facut pe Zeus? Cu tine, pamantean prostanac, va fi o jucarie sa stergem pe jos! Asta cred ca-i greseala lui Geoana, s-a indatorat la unii cu mentalitate si apucaturi de camatari!

  19. Ponta

    de un ardelean(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 16:41

    vrea o dezbatere intr-un mediu academic pentru ca poporul e prost si nu intelege.Ne intalnim la urne Victoras sa vedeti ce poante veti primi.

  20. Geoana = G.W.Bush romanesc

    de Alui(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 16:48

    Seamana, nu vi se pare? Atat la "gura" cat si la figura. Prostanaci amandoi, clapaugi amandoi. Fug de dezbateri (Bush inainte de primul mandat n-a avut nici o dezbatere cu Gore). Amandoi au electorat similar (taranii / rednecks).
    Amandoi au prieteni petrolisti ! (Patriciu si rusii care vor sa "dezvolte in comun" zacaminetele de petrol din marea neagra, sunt prietenii lui Geona)
    Oare ce ne asteapta? Ii imitam pe americani alegandu-l pe Geoana presedinte? Bush a dat de pamant cu economia americana de nu se mai vede. Geona ce-o sa faca daca iese?

  21. gusa si ponta

    de bellis perenis(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 16:52

    i-au terminat de scris fitzuicile prostanacului ?!?

  22. Nici cu fituica nu are sanse

    de Miki(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:00

    CHiar si daca vine de acasa cu fituica, Geoana nu are nici o sansa impotriva lui Basescu sau a lui Geoana. Clasmentul deja a fost stabilit: basescu pe locul intai, Crin pe al doilea si Geoana, undeva, departe pe 10, poate chiar mai jos ecat reprezentantul partidului verde.

  23. nu-l vrem pe Geoana

    de radu st(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:00

    Sunt toti o apa si un pamant, noroc cu Basescu care spre deosebire de alti vrea sa faca ceva.

  24. In sfarsit !

    de Alexa(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:03

    In sfarsit Base si Antonescu s-au hotarat sa participe la aceasta confruntare pe care Mircea Geoana a propus-o de atata timp...Abia astept sa vad aceasta confruntare si mai ales cum ii va face praf Mircea Geoan pe cei doi !

    1. stai pe-aproape

      de A Micu, luni, 16 noiembrie 2009 - 17:27

      Si inarmeaza-te cu rabdare ca o sa ai de asteptat.

  25. turul doi Antonescu Oprescu

    de Andu(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:07

    Pe hotul de Basescu l-as pune fata in fata cu intregul popor,cu cel autohton nu cu cel de campanie iar Mircea Geoana te poti astepta si de la el la orice smecherie este un incapabil iar esecul il caracterizeaza.Nu simpatizez pe niciunul din cei alesi in mod special dar trebuiesc votati ca un ultim plan al nostru.Altfel vom duce o viata extrem de grea cu nenorociti astia.Daca turul doi va fi intre Basescu si Geoana singura mea optiune este sa votez gresit sa imi anulez votul ca sa nu ajunga fortat la niciunul.Oameni buni votati cu capul vostru nu cu capul altuia.Multumesc !

  26. Turul doi Oprescu Antonescu

    de Andu(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:10

    Pe hotul de Basescu l-as pune fata in fata cu intregul popor,cu cel autohton nu cu cel de campanie iar Mircea Geoana te poti astepta si de la el la orice smecherie este un incapabil iar esecul il caracterizeaza.Nu simpatizez pe niciunul din cei alesi in mod special dar trebuiesc votati ca un ultim plan al nostru.Altfel vom duce o viata extrem de grea cu nenorociti astia.Daca turul doi va fi intre Basescu si Geoana singura mea optiune este sa votez gresit sa imi anulez votul ca sa nu ajunga fortat la niciunul.Oameni buni votati cu capul vostru nu cu capul altuia.Multumesc !

  27. NU MAI FACETI CALCULE CU BASESCU

    de Nokkia(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 17:45

    Scoateti-l din calcule,Basescu o sa vie votat de 15% din mambrii PDL. ATAT.Voi credeti ca pdl-istii traiesc mai bine dacat restul poporului?Nuuuu.Politica Basescu-Boc i-a lovit la fel ca pe noi toti.Asa ca si ei o sa voteze acolo in cabina de vot cand n-o sa-i vada nimeni cu Antonescu sau Geoana.Va recomand sa nu va mai stresati,de Basescu suntem ca si scapati.

    1. Nokkia contra Base...

      de Florinela(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:18

      D-le Nochia,am facut pariu pe 10 sticle de sampanie ca Base.. v-a castiga. Sa facem niste calcule: Cine minte poporul cu am facut si dres?Base...,cine bea mai mult? tot EL. Este singurul candidat care si-a propus sa candideze FIIND SIGUR CA V-A CASTIGA, INDIFERENT PRIN CE MIJLOACE. iNCETATI COMENTARIILE RAUTACIOASE,vA ROAGA frumos EBBA,

  28. Oprescu presedinte

    de Liviu(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:01

    Parerea mea e ca aceasta confruntare trebuia sa vina mai demult,dar,Basescu si Geoana s-au ferit sa apara pana acum.Sunt curios cum ne va mai minti Basescu.Nu a facut nimic timp de 5 ani.Oprescu este singurul candidat care are ce spune romanilor si acest lucru este in avantajul sau.

    1. Liviule

      de Tataia(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 16:47

      Liviule, sa inteleg ca in viziunea ta Oprescu minte mai frumos? Caci daca Basescu, ca presedinte, a facut cat a putut (adica atat cat i-a permis constitutia si coalitia coruptilor), Oprescu nu a facut chiar nimic din ce a mintit.

  29. Moderatorul

    de Cititor1(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:04

    Daca este adevarata chestiunea cu moderatorul, si nu este o gogoasa umflata de presa (via PNL sau PDL) , atunci in mod sigur lucrurile nu sunt in regula. Eu cred ca un bun moderator pe teme economice ar putea fi domnul Daniel Daianu sau chiar guvernatorul BNR, domnul Mugur Isarescu.
    P.S. In ceea ce priveste eschivele d-lui CrinA, care ar vrea numai confruntari cu metafore si alergatul prin ring, acestea sa le faca d-sa la cenaclul maestrului Mircea Quintus ! Stim de-acum ca este foarte "curat", asa ca daca vrea sa fie ales presedinte sa mai arate si altceva. Ca sa nu mai spun ca si in aceasta directie ar mai fi de spus: cum va face sa ramana tot curat cand va fi la putere si in jurul sau vor canta fel de fel de sirene ? Ca pana acum n-a rezistat nici doamnei
    Valean ! (v. pozitia favorizant pe lista pentru PE)

  30. Dezbatere

    de Gogu(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:07

    De ce tocmai la ASE? O dezbatere serioasa se poate tine in orice spatiu normal, la Guvern, la Parlament, la Ateneu, la Sala polivalenta, in bufetul Garii de Nord, la Cimitirul Bellu, la Crematoriul Uman etc. Daca Geoana are ceva serios si important de spus, o poate face oriunde, nu neaparat la ASE, unde soacra-sa este profesoara, iar rectorul este, chipurile, conducatorul de doctorat al lui Geoana. Oare Geoana nu poate discuta probleme economice decat la Academia de Sudii Economice? Are ideile scrise sau inregistrate pe peretii cladirii? In cazul asta, este un triseur.

  31. victor gaitan 2005

    de dorin marian(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:07

    Se pare ca terapeutul de la Moscova nu i-a putut ridica pulsul Prostanacului.

  32. cei 3 porci

    de iulica(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:16

    vad ca oprescu nu este invitat sa participe la confruntare . sa inteleg ca este una a pierzatorilor ? va intalniti sa discutati ce ? cum sa furati din romania ce a mai ramas ? cum sa scapati de oprescu ? sau cum sa il faceti sa iasa din cursa ? cred ca nu il mai puteti oprii este mult peste voi in sondaje , desi va straduiti sa intoxicati oamenii cu sondaje masluite , nu sunteti luati in seama. obisnuiti-va ca dupa 22 noiembrie sa uite lumea cine sunteti , pentru ca ai-ti fost nimeni .

    1. Pt "iulica"

      de Cititor1(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 18:32

      "... cred ca nu il mai puteti oprii " .
      S-ar putea sa ai dreptate ca de "opriit" nu-l mai opreste nimeni pe d-l Oprescu, dar de oprit, s-ar putea sa-l opreasca cele cel mul 5-6 procente obtinute in turul I.
      "...pentru ca ai-ti fost nimeni" . Vezi ce se intampla cand fugi dupa doi iepuri ? ! Asa o sa i se intample si d-lui Sorin Oprescu !

  33. lol lol lol lol

    de gen eu(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 19:44

    bai nebunule u iti dai seama de ce zici Geoana nu are nevoie sa invete de la cineva despre politica cred ca tu esti acela care are nevoie .

  34. Desigur

    de Ducu(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 20:18

    Desigur ca va veni cu fituica! Ati mai vazut PSD-ist sa nu minta, sa nu fure si sa nu trisesze (poate cu exceptia lui Cristi Diaconescu si a membrilor raposatului "grup" de la Cluj)?

  35. duel de la departare

    de goicea silviu, luni, 16 noiembrie 2009 - 20:41

    ce sa spuna si el, acum il acuza pe geoana ca nu s-a prezentat la dezbatere. dar sa fie multzumit ca nu s-a prezentat, ca daca se ducea ii facea de ras pe amandoi si stergea pe jos cu ei. nu cred ca geoana este ca el sau ca base sa-si faca discurs , el spune ce are pe inima.

  36. fitzuici

    de ion(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 21:27

    Basescu ii face praf pe toti copii aia mici pe nume contracandidati.

  37. asa da!!

    de ionica(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 21:30

    asta va fi o adevarata dezbatere, pe teme serioase si mature, nu circul care a fost la cluj! sa ii faceti praf, domnule geoana!! suneti cel mai tare!!

  38. nu stie cum sa mai fure acest Geoana!

    de Adriela(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 21:33

    miercuri va avea loc o confruntare intre candidatii la presedintie. este o intalnire mult dorita de romani. trebuia sa se desfasoare intr-un loc neutru, nu la unul dintre apropiatii unuia dintre candidati. din start acesta are un avantaj. Moderator...trebuie sa fie clar o persoana neutra. sper sa nu fie acceptat rectorul de la ASE. nu am nimic cu d-lui, nici nu il cunosc, dar stiu foarte sigur ca este apropiat de-al lui Geoana. daca nu se poate ajunge la o alte decizie in privinta moderatorului, Geoana va avem mai mult de pierdut. cetatenii si oamenii din presa nu il vor ierta pt asta. macar un pic de seriozitate sa aibe il el, nu-i cer mai mult. Il sustin pe Antonescu si stiu ca se va descurca cel mai bine miercuri. Mult succes la alegeri liberalului!

  39. ....

    de Ismail(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 21:39

    Exact! Geoana nu e in stare sa tina o dezbatere de caracter! El urmeaza sa vina cu fituicile de la partid si sa ne bage Hrebenciuc, Vanghelie si toti mafiotii astia din PSD. Dupa lipsa de la Cluj, Geoana si-a pierdut orice farama de credibilitate. Adica e un politician nul - de ignorat! El nu mai reprezinta nimic.
    Voi merge la aceste alegeri si voi stampila Crin Antonescu. Atat in primul tur cat si in al doilea! Voi stampila Crin Antonescu si voi avea increderea ca am facut ceea ce trebuie! Dupa cinci ani... voi fi iarasi in aceasta situatie. Daca Crin va merita inca un mandat, vom vedea la momentul potrivit, dar acum - e cel mai bun candidat pe care il avem!

  40. Geonel- Flecarel

    de Fanel(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 21:51

    E bine sa fie moderator rectorul de la ASE Bucuresti. Basescu il va face de cacao una-doua. In 2004, Nastase l-a vrut si la-a avut moderator pe insusi C.T.P.-ulea. Si ce-a facut? Aud? Matrozul l-a redus la o tacere sora cu moartea. Nici acum nu-l iarta marele gazetar, analist, moderator, scriitor, inginer, ...

  41. Dezbateri aprinse la ASE

    de Cetateanul turnesol(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 21:52

    Dar de ce n-o vrea Geoana ca moderatoare chiar pe soacra-sa, care e ditamai profesoara la ASE?

  42. lasa-ne antonescule

    de ralph(Vizitator), luni, 16 noiembrie 2009 - 22:17

    bai nebunule u iti dai seama de ce zici Geoana nu are nevoie sa invete de la cineva despre politica cred ca tu esti acela care are nevoie .

  43. transmitere LIVE pe internet

    de cineva din Belgia(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 00:49

    Pentru ca si Romanii din diaspora sa voteze in cunostinta de cauza -ma mult decat ceece citesc in ziare online-ne dorim ca aceste evenimente cu participarea principalilor candidati,sa poata fi urmarite live pe internet.
    Sugerati-le organizatorilor.
    Cu multumiri

  44. Se repeta faza naspa cu Cernea?

    de Nae(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 04:00

    Intrebarea este daca se va repeta faza urata marca Antonescu Basescu care s-a petrecut la Cluj impotriva lui Remus Cernea.

  45. doi imaturi- Geoana si Antonescu

    de Ioana D'arc(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 12:30

    certuri de copii mici- mai bine intai maturizativa si dupa aceea ridicati-va cu pretentii- ca vreti sa candidati la presedentia Romaniei

  46. haha

    de blonda(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 17:28

    normal ca geoana e disperat ca nu se poate ridica la nivelul celorlalti.. tocmai de aia recurge la siretlicuri de genul asta.. la cluj a fost prea las ca sa se duca, acum incearca sa triseze.. totul arata adevarata fata a lui psd si geoana..

  47. crin

    de denissa(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 17:53

    Antonescu are dreptate...jos Palaria pentru el

  48. :)

    de denissa(Vizitator), marţi, 17 noiembrie 2009 - 18:05

    : ganditi-va la viitorul vostru...ganditi-va ca in 4 ani de zile presedintele nostru nu a facut nimic pentru tara asta si daca va iesi tot el va continua in ritmul acesta ca de altfel si Geoana ar face la fel!